Петрович
STI-льный
- Авг
- 47
- 48
Results in of new Blouch BB Twin scroll with Billet compressor wheel
465bhp and 450 ft lb torque on a Stock 2.0 Engine !!!!!
flywheel Bhp and Torque
peak boost was 25psi tailing to 23psi at top, WHP is arround 375bhp
mod list: Stock JDM 2.0 STI engine, Stock Twin scroll headers, Stock STI Top
Mount intercooler, CAI with intake pipe, modified injectors, exaust and E85 pump fuel
just to compare this what the Standard VF37 Twin Scroll turbo did also on Pump E85 fuel
flywheel BHP and Torque
WHP was 296bhp and it ran a 11.63 @ 115mph 1/4 mile on the stock vf37, cant wait to see what another 90bhp will do on strip
Петрович написал(а):уменьшение потерь на впуске
Для фронта актуально. Разворот коллектора уменьшение длины патрубков. Вкупе это двойной плюс.Figaro написал(а):Петрович написал(а):уменьшение потерь на впуске
Актуально для фронтального интеркулера ? Разворот впускного коллектора не то же самое делает ? Или вкупе - это двойной плюс?
NightRider написал(а):это ж гибрид
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?