Unfortunately I do not have a picture of the removal of the crank pulley. But remove it anyway. After the crank pulley has been removed (this most likely requires quite a bit of wiggling and pulling), you need to remove the timing belt covers. The timing belt covers are held in place by 10 mm bolts. Again, no pictures.
Next is breaking the cam bolts free. You need to keep the timing belt on and the wrech stuck in the flywheel. On the older models the cam bolts are 17mm. On the new models, the cam bolts have become a cursed allen head bolt that is almost guaranteed to strip. Sorry folks, but if they strip, you will have to either “easy-out” them, or weld on a socket and break them free. When you reinstall them, I recommend getting the older 17mm bolts to replace them.
------------------------------
К сожалению, у меня нет фоток снятия шкифа коленвала. Но в любом случае снимите его! После того, как шкиф коленвала был снят (при этом процессе скорее всего придется немного пораскачивать и повытягивать), нужно снять защитную крышку ремней привода распредвалов. Они держатся 10 мм болтами. К сожалению, фоток тоже нет.
Далее - ослабляем болты распредвалов. Нужно чтобы ремень привода распредвалов был на месте и чтобы воткнутый в зубцы маховика ключ до сих пор препятствовал его вращению. На старых моделях болты распредвала 17 мм. На новых моделях эти болты плохие, и есть большая вероятность, что резьбу может сорвать (видимо, речь о шляпках болта). Если резьбу сорвет, то всё равно придется вынимать их оттуда. Как только вынете - советую поменять на 17 мм болты со старых моделей.