N
NASIOC
Новичок
- Июн
- 0
- 0
Перевод с NASIOC
Start with an engine on an engine stand.
The intake manifold has already been removed, so no pics on that removal.
Turn motor upside down on the engine stand. Using a 14mm socket remove the 6 exhaust manifold nuts and pull manifold off. This one looks weird because it is a twin turbo exhaust manifold. Using the 14mm socket, remove the 4 bolts holding the motor mounts.
------------------------------
Сначала кладем двигатель на стенд.
Впускной коллектор уже был снят, так что фоток его снятия нет.
Переверните мотор на стенде. Используя 14 мм ключ открутите 6 гаек выпускного коллектора и вытяните коллектор. На фотке изображен твин-турбовый выпускной коллектор. Используя ключ на 14 мм открутите 4 болта, которые держат опоры двигателя.
Start with an engine on an engine stand.
The intake manifold has already been removed, so no pics on that removal.
Turn motor upside down on the engine stand. Using a 14mm socket remove the 6 exhaust manifold nuts and pull manifold off. This one looks weird because it is a twin turbo exhaust manifold. Using the 14mm socket, remove the 4 bolts holding the motor mounts.
------------------------------
Сначала кладем двигатель на стенд.
Впускной коллектор уже был снят, так что фоток его снятия нет.
Переверните мотор на стенде. Используя 14 мм ключ открутите 6 гаек выпускного коллектора и вытяните коллектор. На фотке изображен твин-турбовый выпускной коллектор. Используя ключ на 14 мм открутите 4 болта, которые держат опоры двигателя.