AleksShelkovo написал(а):
Для драга очень нужна износостойкость при хорошем сцеплении , например еще пару лет назад при очень похожем рисунке миши и фалькен , фалькен при прогретом состоянии держал в среднем в 2 раза дольше чем миши . А рисунок резины это не просто причуды дизайнеров , это действительно серьезная работа инженеров !!
Например ре070 много ассиметрики , и ее очень любят те кто гоняет на асфальте , и это не зря , и посмотри выше !!
Для дрифта тоже нужна изностойкость особенно боковая :roll:
насчёт рисунка то его разрабатывают и те и другие , а вся тема всётаки в смеси резины
верно ?
wanli s 1088 аналог Dunlop 9000 выглядит также ,но она совсем другая по составу, хотя очень похожа :?
вот цитата участника команды Марти
Wanli has been around for awhile, and is now just breaking into the drifting scene. I personally love the tire, and that's not just because I'm sponsored. I was hesitant about running 17's, but I really like them. The sidewall is stiff, and the traction is very nice. One thing we noticed in Phoenix was, when the tire heats up, it will stay that temperature very consistently. After about 2 runs, we'd check the pressure, and after that, it never went over that target pressure. As for durability, I ran 4 new tires at NOPI Ennis, which was about 25 runs. I then ran some practice laps on Friday in Phoenix. I went half the day Saturday on those same tires, and decided to switch to 4 new ones just to scrub them in. The old set still had 1/2 tread left. Cody ran all of NOPI Ennis, and all day Friday and Saturday in Phoenix on one set. I would say, with a 300HP 240, you will get 40 runs on average.
я бы докатал её 2й сеноз ,но жалко диски
235/40 R18, а хочется 245/45 выбор в москве не большой я так понимаю (((
т.ч. какие советы ? братья по тачкаам :lol: