MSTiFK8R
Медвед-Шатун Клуба
- Авг
- 7
- 0
Шаман написал(а):да я прочитал вообщем-то перед тем как писать Wink
Пишу еще раз: у этой хреновины 2 регулировки всего, Fang и Temp. Мне собственно интресно на что влияют эти регулировки . А к "зажимам винтиками" у тебя как раз подключены разъемы, те что снаружи коробки.
Вообщем как поставишь и настроишь - отпишись.
P.S. Могли уж и программку сваять простенькую за такие деньги, благо порт есть на плате. Бук подключил и не крутишь отверткой ничего. И настроек добавить...
да я же выше написал уже что это за регулировки - чувствительности темепратурной разницы и нагрузки на топливные форсунки!
Проотслеживание скважности форсунок просто фантастика -
* The Fang Factor is initially enabled when a user-adjustable injector duty cycle is exceeded. For the sake of this example, let's say that the owner has set the pot that controls this trip point to a sensitivity that corresponds to 25 per cent injector duty cycle. (Note that you don't actually have to measure duty cycle to set the sensitivity - you just twiddle a pot until a LED comes on whenever you're driving hard!)
* For every second that the measured duty cycle exceeds 25 per cent, the Fang Factor trip point is reduced by 2 percentage points (to a minimum of 0). This means that the longer that high loads are used, the more sensitive the system becomes to being tripped.
* Okay, but how does the system ever get back to its 25 per cent switch-on point? What happens is that every second that the measured duty cycle is below 25 per cent, 2 percent points are added to the Fang Factor trip point (up to a maximum of 25 in this example). So, at low engine loads, the system is constantly trying to get back to its original setting.
кончно отпишусь!
ЗЫ - 625 вариантов настройки МАЛО ?!?!? ))