Так бъясните разницу между 3 и 6 моделями И там все уже есть кроме бачка или всё таки придётся докупать что то,что бы как говориться поставил се и поехал
копи паст с оф форума аквамиста
http://www.aquamist.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=1623&page=2
The HFS-3 cannot (compared to the HFS-6):
- offset against the initial F-IDC - the F-IDC threshold % = starting point of meth flow % - незнаю насколько критично
- It doesn't have manifold pressure compensation, but can use it as a reference for injection (see below). - думаю, не страшно
- alter the failsafe reset period = pegged at 3 seconds
- read "Direct Injection" pulses such as the 335i or Audi FSI pulses - в вашем случае точно не важно
- control a MAC valve directly as with the HFS-6 - буст контрол, точне буст кат если феилсафе включилось, но на хфс 3 есть пин отдельный который можно запитать на соленоид и он тоже сможет выключать его
The HFS-3 can:
- scale-up/down the incoming F-IDC for car with very large fuel injector that doesn't run up to 100%.
- You can run the system based on boost or IDC only. In single stage or progressive mode.
The HFS-6 is more suited for engine with large turbo with power beyond 550whp.
в любом случае вам решать , стоит ли эта разница 200 юсд или нет.
и та и та система болт он, только без бочонков.