S
SkoobSmokie
Новичок
- Июн
- 0
- 0
Кто сталкивался и кто делал ? На насиоке обсуждалось,но тут не нашел подобной темы.
и так.... берутся сток форсунки с топ подачей и срезается колпачок подачи топлива,тем самым производительность форсунки увеличивается .
550cc Top Feed Injectors (STI Pink)
So what is the theory about modifying the injectors?
Basically, some injectors have a cap that has been welded over the top of the injector to reduce the flow, for example the injectors below (550cc STI Pink Top Feed Injectors), you can clearly see there is a cap welded over the top. This can then be removed using a Dremel (grinding the weld off and removing the cap) and in theory should produce around +-730cc
Посмотреть вложение 16955Посмотреть вложение 16954
собственно вот так это дело выглядит в итоге .
Как дела будут обстоять с настройкой таких форсунок ? Известен flow scaling но как настроить latency ?
и так.... берутся сток форсунки с топ подачей и срезается колпачок подачи топлива,тем самым производительность форсунки увеличивается .
550cc Top Feed Injectors (STI Pink)
So what is the theory about modifying the injectors?
Basically, some injectors have a cap that has been welded over the top of the injector to reduce the flow, for example the injectors below (550cc STI Pink Top Feed Injectors), you can clearly see there is a cap welded over the top. This can then be removed using a Dremel (grinding the weld off and removing the cap) and in theory should produce around +-730cc
Посмотреть вложение 16955Посмотреть вложение 16954
собственно вот так это дело выглядит в итоге .
Как дела будут обстоять с настройкой таких форсунок ? Известен flow scaling но как настроить latency ?